Jump to content

GDT: 1/15/21 7pm ET Washington @ Buffalo - FREE GAME ON NHL.com


Recommended Posts

God.. this is just bad. Were overskating caps, 4 straight poweplays and the mess just continues from last decade.

The curse of Buffalo trashers

12 minutes ago, Ogrish said:

How TF did Tage get a spot on the first line??

His name is Cupcake Kreuger

  • Haha (+1) 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MODO Hockey said:

God.. this is just bad. Were overskating caps, 4 straight poweplays and the mess just continues from last decade.

The curse of Buffalo trashers

His name is Cupcake Kreuger

I take it you caught that play where he could have pressured the Cap player deep in the O zone but turned away.....

I caught that to

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, GASabresIUFAN said:

So excited if that line actually plays the rest of the night. 

I don't think they tried it but it's what I think they should do. 

Link to post
Share on other sites

We are getting our chances, but I think our guys need to be more like cozens, kid been shooting at least.

Thompson made some questionable decisions with the puck in the 2nd period, passing it around the board blindly and clearing the zone for the caps 😞

Link to post
Share on other sites

Jesus ****ing Christ!!!! Will someone just ****ing score!!!! 

****!!!!

I'm so ****ing sick of watching this team not be able to score.

It's like watching someone struggling to squeeze out a big dried constipated crap.

****!

Edited by SwampD
  • Like (+1) 1
  • Thanks (+1) 2
Link to post
Share on other sites

Their crummy PP is the difference so far

1 minute ago, Brawndo said:

Eichel and Hall looked completely different with Reinhart on their line 

Yup. 

Said it yesterday. It's time to admit finkle and einhorn is a thing. 

  • Haha (+1) 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Huckleberry said:

Sheahan is just a warm body , I'd rather see asplun, mittelstadt or quinn in the line up then.

Thank you for joining the chorus.  

1 minute ago, Thorny said:

Their crummy PP is the difference so far

Yup. 

Said it yesterday. It's time to admit finkle and einhorn is a thing. 

Wide right.  Jim Carrey was actually funny once.

Edited by GASabresIUFAN
  • Haha (+1) 1
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Thorny said:

Their crummy PP is the difference so far

Yup. 

Said it yesterday. It's time to admit finkle and einhorn is a thing. 

disgusted ace ventura GIF

  • Haha (+1) 2
Link to post
Share on other sites

Is it safe to say looking good in a bunch of meaningless scrimmages against, like I said, players that weren't trying/physically ready, and "earning" a spot like Thompson did is overrated?

They fooled themselves a bit there. Not that he's not an NHL player, but top line? Nah. 

Edited by Thorny
  • Like (+1) 1
  • Thanks (+1) 1
Link to post
Share on other sites
Just now, sabremike said:

Almost all our shots are of the empty calorie variety (AKA: Shots from the perimeter with nobody in front of net that are routine saves for any NHL quality goalie). 

I think Cozens had the best ones, also hall had two good ones.

  • Like (+1) 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, 7+6=13 said:

McCabe is just good at hockey. 

He’s having another good game.

One of those games you gotta just keep pushing.

Link to post
Share on other sites
  • SDS unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...